17 december 2013

Att ha slagit in julklapparna






JULKLAPPAR

Så var de första julklapparna inslagna och temat i år blev vitt, silver och guld. Det blev riktigt bra även om jag faktiskt gillar de traditionella juklappspapprena också.

& nu ligger de på sin plats under granen och ser lockande ut, även om de inte är mina paket :-) Men nu kan barnen i alla fall gå och tjuvtitta lite, lyfta på grangrenarna och se med tindrande ögon på paketen där under.

Som tur var är det inte så många julklappar i år så då går det an att lägga lite tid på paketen. Men blir det för många så tröttnar jag faktiskt på att slå in. Men i år gick det alldeles utmärkt. En lagom eftermiddagssyssla mellan julfilmer och vila.

Nu är det bara ett fåtal paket kvar och sen är iaf julklappsdelen klar. Skönt att ha det avklarat och slippa rusa runt i helgen och odna det sista. Nu kan jag ta det lugnt, dricka glögg och softa i soffan framför brasan istället.

Det känns riktigt bra!







1 kommentar:

  1. Det är alldeles säkert en väldigt vacker hög under granen. Jag har slagit in två julklappar, en till scouternas julfest och en till förskolans julfest. De andra paketeras in i morgon, i väldigt vanliga papper - rullarna tar ju aldrig slut.

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!