27 december 2013

Att tacka för i år.





TACK.

Mitt första år som julbloggare lider mot sitt slut och det har varit väldigt kul att hoppa på den här släden. Av de andra julbloggarna har jag fått fantastiskt fina tips, både på dekorationer, saker att göra, recept och menyer. Av både bloggare och läsare har jag fått många glada tillrop och positiva kommentarer och det tackar jag verkligen för, det har gjort bloggningen extra rolig.

Jag hoppas ni återkommer till bloggen nästa år, då ska den bli ännu bättre och roligare att följa.

Så tack för i år och jag önskar er alla ett fantastiskt nyårsfirande och ett gott nytt år.

På återseende!

PS. Vill ni fortfarande förlja mig men utan allt julande så hittas jag på "Mitt så kallade liv" DS.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!