14 december 2013

Härliga decembermorgon!






GOD MORGON!

Välkommen härliga decembermorgon! Så skönt att vakna upp och ha hela dagen framför sig till att göra precis vad man vill. Idag blir det nog marsipangodis och knäcktillverkning. Älskar knäck. & i morgon kommer bästa kompisarna och hänger för lite godistillverkning, julmarknadsbesök och julöl på Jakriborg (hansabyn här i byn).

Så härligt med helg och julmys. Precis vad jag behöver när vi är mitt i december och det bara är tio härliga dagar kvar till julafton. Men det är mycket som ska hinnas med handla de sista julklapparna, slå in julklappar, fixa julmat, se Die Hard och Tomten är far till alla barnen, städa och dona, umgås, njuta och känna julstämning.

Lite så.

& i år firar vi två julaftnar, en själva och en med barnen. Så det blir lugna julaftnar men två stycken. Härligt!

Men nu måste jag ju sätta fart, annars blir det inte så mycket gjort idag misstänker jag.

Hej på en snöig sväng!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!