18 december 2013

På topplistan och ett stort tack!






PÅ TOPPLISTAN!

Cision listar årets årets julbloggar och där hamnade visst jag med på ett hörn. Det är ju helt fantastiskt i och med att det är min första säsong som julbloggare. Kul för mig och tack för uppskattningen. Det handlar ju om att ni besöker min blogg, inget annat. Hade det inte varit för er hade den här bloggen inte varit vad den är och det är ju för att jag tycker att det är så kul att dela med mig och få inspirera andra med det jag tycker om med julen som jag drog igång den här bloggen.

Därför är det så kul att ni verkar gilla det!

& på listan hittar ni ett gäng superduktiga julbloggare, det är en ära att stå på samma lista som dem.

Heja oss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!