17 december 2013

Det bästa med att julblogga är...



HÄNGIVELSEN.

Alltså, att få hänge sig så oerhört åt något så härligt som julen, att riktigt få frossa, älska och vältra sig i julen. Att bli inspirerad av alla andra härliga julbloggare som precis som jag älskar julen och alla dess förberedelser.

November blir så mycket roligare, härligare och mer underbar när man julbloggar, det är iaf min erfarenhet av det här första året som julbloggare. & jag ser verkligen fram mot åren som kommer, att få utveckla, förädla och arbeta med bloggen. För även om det är mycket jobb så är det kul och jag vill givetvis bli bättre och bättre på det jag gör. Så det ser jag fram emot.

& att få lära känna en massa nya människor, även om det "bara" är på nätet. Men det är ju så härligt med små tillrop och kommentarer av folk man både känner och inte känner när man skriver sina inlägg. Tycker att julälskande bloggläsare är väldigt trevliga och mysiga läsare.

Det är vad jag tycker är bäst med att julblogga.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!