21 december 2013

Psykadeliska dekorationer - Den fulaste/konstigaste julsaken du sett/vet och aldrig skulle ha själv






DESSA ÄR GALET KONSTIGA.

Alltså, jag tycker ju att vissa av dem är lite fina, som grodan, fåglarna och sköldpaddan. Det betyder dock inte att jag över huvudet taget skulle komma på tanken att ha dem hemma. Men de blir bra på foto.

Men de andra. Hundhuvuden i granen? WTF? Psykadeliska svampar och stirrande ugglor. Nej tack.

Förvisso älskar jag julen och allt överdåd som tillkommer men här går till och med min gräns. Det är för konstigt för min smak. Inte fult men konstigt.

Så dessa bilder är mitt bidrag till dagens bildutmaning.

Vad är dina konstigaste julsaker?







1 kommentar:

  1. Kan bara hålla med! Det har dykt upp så mycket kitchigt och knäppt julgranspynt i butikerna de senaste åren, i extrema färger och med konstiga motiv.

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!