4 december 2013

☆ Gå inte förbi ☆




4 december - Dagens låt.


Detta är en av de vackaste låtarna jag vet, Peter Jöback och Sissel Kyrkjebøs Gå inte förbi. Den är ett måste varje år men den börjar bli svårare och svårare att hitta på t.ex Spotify, alla mina spår där är numera utgråade, tur det finns Youtube :-)

Jag tycker att den är så fruktansvärt fin, vacker och stämningsfull och den har ett fint budskap som är viktigt att inte glömma bort.

Detta var min "dagens" i Jul i Lalolands bloggutmaning. Dock tror jag att jag måste klämma in ytterligare en låt lite senare, för att lätta upp stämningen :-) Men tills dess tycker jag att ni ska lyssna på Gå inte förbi.



1 kommentar:

  1. Jag hade aldrig hört den förrens i förrgår när Sannas Jul Sanna visade den på bloggen. Men den är superfin.

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!