14 december 2013

Mitt bästa julminne






2010.

Man glömmer ju så lätt. & kanske har jag haft bättre jular men just nu är det denna jag minns med glädje och värme.

Första julen i vårt gemensamma hus.

Det är något speciellt. Att få pynta, dekorera och sammanföra traditioner. Att få fira morgon till kvälll ihop. & för oss blev det ännu mer speciellt eftersom snön vräkte ner det året och berikade oss med en enormt vit jul som jag kommer minnas så länge jag lever. Jösses så mycket snö det var. & Kallt. -19 grader en kväll i december.

Den här julen spenderade vi med barnen och min svärfar med sambo och det var en härlig jul. En stor, vacker gran, massor av paket, god mat och mängder av snö. Vad mer kan man begära?

Det får bli mitt bästa julminne.




1 kommentar:

  1. Ja att få fira jul första gången i nytt boende är verkligen speciellt. Mysigt ni ser ut att ha det!

    sv. Kul att du gillade mina pappersaskar!

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!