10 december 2016

Ugly Christmas Sweater Party



Tröja från Cubus, verkar dock inte finnas kvar online





HOHOHO - IDAG ÄR DET DAGS



Nobeldag & Ugly Christmas Sweater party. Kan knappt tänka mig två mer diametralt motsatta tillställningar men vi kommer som tur var inte hålla till i Blå Hallen och man får gå och pudra näsan precis när man vill. Magdalena Ribbing får säga vad hon vill :-) Skojar såklart bara.


Iaf så ska jag strax sätta fart, bege mig till Jakriborgs julmarknad för att handla lite tilltugg. Sen måste jag försöka få till en nageltid för ett Ugly Christmas Sweater party kräfva röda naglar och inte rosa/nude som dessutom borde bytas ut vid det här laget. Plus skaffa två julklappar till partyt eftersom vi ska "spela" en lite annorlunda julklappslek.



Tröja från Cubus, verkar dock inte finnas kvar online



Kanske ska jag skaffa mig något att ha på huvudet också, så att det hela blir lite extraextra ni vet. Tröjan är klar sen länge och har alla detaljer jag förväntar mig av en ful tröja. Dock ser jag med stor förväntan fram mot två av mina kompisars tröjor då de precis var i New You och kunde köpa sina UCSP-tröjor från Walmart. Jag hoppas de är riktigt, riktigt corny.


Mn nu ska jag dricka upp kaffet, hoppa ur pyjamasen och sätta fart. Hoppas nig har en härlig nobellördag, kanske har ni nobelmiddag hemma hos er själv, kanske är ni bjudna på något roligt partaj, kanske tar ni det bara lugnt. Vad ni än gör. Ha det underbart!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!