19 december 2016

DET SISTA JULKLAPPSRYCKET





1. Plånbok HÄR / 2. Clutch HÄR / 3. Väska HÄR / 4. Väska HÄR / 5. Clutch HÄR / 6. Necessär HÄR / 7. Bag HÄR

TIPS: Just nu får du ett mobilskal till iPhone 6 från By Malene Birger (detta) när du handlar andra fina saker från By Malene Birger för 999 kronor eller mer.




GOD MORGON


 Nu kör vi sista rycket va? Jag får mycket frågor om julklappstips så jag tror att dagen kommer gå i julklapparnas tecken. Just nu skulle jag vilja tipsa om By Marlene Birger som gör de absolut trendigaste väskorna just nu. & snyggaste. Det finns tre exemplar hemma hos mig, en väska likt den under punkt fyra men jag har den i färgen latte, dels en kabinväska i samma färg och då ingår det en liten clutch samt en weekendbag likt den under nummer sju men i svart och vitt. Kanske att jag måste ge mig en julklapp själv här känner jag... Dessutom är det ett väldigt bra pris på många av produkterna ovan, eller vad sägs om en Grinolas för 1800 ist för 2600? 30% rabatt jo jag tackar ja.


Det här är väskan vilken kvinna som helst skulle bli glad för, stor som liten. & jag tror som sagt att jag ska klicka hem en av reaväskorna själv. Jag menar, min vanliga väska börjar faktiskt bli lite sliten (inte konstigt när man bär omkring på två datorer och en stor kamera iofs).


Om inte någon av Marlene Birgers väskor faller er i smaken så finns det flera andra sorter och givetvis trevliga julklappsförslag. Men jag slår ett slag för By Marlene Birger - de snyggaste väskorna och nu till väldigt bra priser!


Inlägget innehåller affiliatelänkar







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!