27 december 2016

DAGS ATT TAGGA OCH PLANERA FÖR NYÅR!




1. Bokstavsbanner HÄR / 2. Pom Poms HÄR / 3. Servetter HÄR / 4. Sugrör HÄR / 5. Isformar för snapsglas HÄR / 6. Konfettikanon HÄR / 7. Lightbox HÄR / 8. Pappmuggar HÄR


Inlägget innehåller affiliatelänkar



HAPPY NEW YEAR


OK, för er som har extravaganta nyårsplaner eller bara vill fixa till det lite extra på nyår så tycker jag att  i genast ska bege er till Bluebox och fixa det absolut finaste adventspyntet. Själv har vi inte riktigt bestämt vad vi ska hitta på men funderar på att ta det lugnt hemma. Sous visa en riktigt fin bit ryggbiff, blomkålsmos och Johans underbara madeirasås. Men även då behöver en duka lite fint och eftersom jag vägrar bege mig ut i rean är det perfekta att kunna shoppa lite trevliga attiraljer på nätet.  Jag gillar att duka med guld och vitt på nyår så detta kolage från Bluebox passar mig väldigt bra. Speciellt är jag sugen på de där runda isbitarna, girlangen och sugrören.

Så hur är det mer er, har ni planerat upp nyår och hur dukar ni, vad bjuder ni på och har ni göra speciella traditioner?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!