6 december 2016

JULKLAPPSTIPS TILL TJEJTWEENIES OCH TONÅRINGAR





TIME TO GO CHRISTMAS SHOPPING!


 & som jag sagt tidigare, shoppa på nätet så slipper ni all stress. Heregud va mycket folk det var i London. Det vill jag inte vara med om inför nästa julklapsrunda så den planerar jag i lung och ro hemma i soffan. Men lite tips vill ni kanske ha? Dessa har jag samlat här och jag hoppas ni blir lite inspirerade.

1. Hörlurar från Bose. Snygga och räcker hela öronen så att så lite myúsik som möjligt läcker ut. Dessa hittar ni här: Elgiganten

2. Calvin Kleinunderkäder. Ett måste och så sköna. Dessa hittar  i bland annat på Booze med massor av andra bra saker att klicka hem.

3. Reflekstassel. Vi syns skitdåligt i trafiken och jag svär över cyklister och gående som inte har reflex. Den där är både snygg och bra och man kan hänga den i sin jacka eller i sin väska. Den hittar ni på Bluebox

4. Det coolaste du kan ha just nu, sneakers med holografisk design. Dessa är från London och ni hittar dom på Footasylym. Skickar inom Europa.

5. Liquid lipstick, denna är från Kat Von D och alla som vet något om tatueringar vet vem denna tjej är. Grymt läppstift. I samma klass som Kelly Kardashians och Anastasias. Just detta har jag köpt på Sephora men det finns ett mycket större utbud på tex Lyko.com

6. Klocka från Hexter and Baines. Snygg klocka som inte alla har (dvs var lite annorlunda och skippa DW om du vill tänka nytt).  Denna och fler klockor hittar ni hos Hexter & Baines och ute i vänstersalten kommer ni snart se en länk till deras sida där ni även kan få 200 kr rabatt om ni hankar via den. Rabattkoden är då Helenesunderbarajul

7. Böcker! Bästa julklappstipset ever är böcker. Den här har jag inte tät själv men jag kan tänka mig att den är bra för alla uppmärksamhetssökande ungdomar ute i landet.  Therse är en känd vlogger som de felesta ungdomar vet vem det är. Denna hittar ni hos Adlibris.

8. Edbladsmycken. Inte så dyra och passar därför ungdomar rätt bra tycker jag. dessa heter eternity och det är något jag själv skulle kunna tänka mig. Dessa hittar ni hos Bluebox

9. Nail art eller nagelkonst som det heter på svenska. Ett startkit med lite blandade saker att testa sig fram med. Mycket poppis med nagelmålning när vi har 10-13-åringar hemma iaf. Dessa kommer också från Bluebox

10. Prenumeration på en lyxig Glossyboxs. Varje månad kommer det hem ett lyxigt paket fyllt med härlig skönhetsvård för hud, hår och ansikte. Varje box innehåller fem mindre produkter så att du hr möjlighet att testa och hitta nya favoriter. Boxarna är superfina och jag tror att de flesta tonåringar hade blivit glad för en sån här prenumeration. Allt om Glossybox hittar du här: Glossybox

11. Sist men inte minst. Adidas Superstars som har gjort en sån comback att jag är rätt imponerad, snacka om att klädmode gå i vågor.  Dessa tror jag kommer ligga under många julgranar i år. Ni hittar dem på Zalando!



Så, det var några av min tips till tweenietjejer. Ska sätta ihop till lite andra grupper också som vad man kan ge till maken, frugan kompisen, bebisen etc. & kanske det svåraste, vad ger man mormor/farmor, farfar/morfar?







1 kommentar:

  1. superbra tips! Jag tror att vår blivande fjortonåring här hemma blir lycklig för både underkläderna, en reflextazzel och lite smycken. Hur kan jag helt ha glömt köpa smycken till henne?! Tips till en son i äldre tonåren vore också fantastiskt =)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!