7 december 2015

När en är lite sent ute.







DET ÄR NÄRA NU.


Jag räknar till sexton dagar kvar, sexton dagar av julmys, julmusik, julmat och julklappsjakt. Ja, för jag är som sagt sent ute med just den biten. Julklapparna alltså. Men det brukar ju ordna upp sig till slut, bara en får lite tid att tänka över vad man ska handla och när. Sen funkar det ju väldigt bra att shoppa på nätet också, mitt enda problem med det är att det är en bit till närmsta postombud och det ligger lite avsides från den vägen jag kör när jag kör till och från jobbet. Men det är väl ett mindre i-landsproblem kan en tycka.


Några julklappar har jag iaf införskaffat, som jag skrev häromdagen, men det återstår en hel del *gulp* Får verkligen försöka ta tag i det nästa helg, sen börjar det liksom bli för sent. Men än är det ju faktiskt tid kvar och idéer har jag väl någorlunda gott om.  Det är ju mest det där med tiden. Om ni har några bra nätshoppingsidor att tipsa om så mottager jag gärna lite tips, det kan ju inte skada tänker jag. Gärna sådana med rabatt :-D


Men nu blir det nog lite julfilm här tror jag, för att öka på stämningen och känslan. Ha en härlig afton!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!