11 december 2015

Julens mest väldoftande ljus och en tips på rabatt!






DOFTERNA AV APELSIN & KANEL


Det här är mitt absoluta favoritdoftljus, Durance Cannelle - Orange. Det här köper jag varje år till jul för det har sen många år tillbaka (ja iaf fem) blivit ett måste i julhemmet. Jag hittade det i en liten butik i Lund första gången men nu köper jag dem på nätet och jag passar på när det är rabatt. & nu såg jag att AgnesAmelia har julrabatt och den vill jag såklart dela med mig av, vem vill inte ha rabatt inför jul!?


Med koder julklappar får ni 30% på allt i butiken fram till den 20:e december 24:00. Fantastiskt bra tycker jag. Nu har jag precis handlat men om jag skulle göra en beställning idag hade jag valt några Enjoy Candles (såklart, bästa hittepåljusen är alltid trevligast att köpa på rea), flera doftljus (något vårigt från Voluspa, några från Durance och sen det där härliga hyacintdoftljuset från Kew Gardens) och sen kanske något Linnevatten från Washologi.


Det här är alltså inget samarbete utan jag tipsar för att jag tycker att rabatt är så rasande trevligt och när jag hittar bra rabatter så kan en ju lika gärna dela med sig. Hoppas ni hittar något ni gillar!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!