14 december 2015

Tävla om söta & roliga smycken till jul.






VINN DE SÖTASTE AV SMYCKEN.


God afton.


Jag har fullt upp idag och hinner inte riktigt med bloggen (jag klär julgranen). Så jag passar på att påminna om tävlingen där ni kan vinna söta örhängen eller ett halsband från Beccadesign.se Det ligger tre smycken i potten (lussekattörhängen, snöstjärneörhängen eller kanelbullehalsband) och de här är så söta tycker jag. Lussekatterna passar ju perfekt till jul och de andra två går ju definitivt att använda året om (ja, det kan en väl förvisso med lussekatterna också men alla kanske inte är sugna på jul i slutet av april liksom, då ska det vara mer sprudlande björkar och rosévinsglas än saffransbröd)


Tävlar gör ni HÄR (länk till tävlingsinlägget) och allt ni behöver göra är att gilla beccadesign.se på Facebook eller Instagram, skriva vilket smycket ni föredrar och varför. Easy peasy alltså.


Så medan jag klär klart granen tycker jag att ni kilar in och tävlar lite, om ni inte använder smycken själva så skulle det kanske bli en uppskattad julklapp till någon ni känner. Jag vet en elvaåring i min närhet som hade blivit superglad i alla fall :-)


Lycka till!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!