2 december 2015

Det var den andra december och julen smög sig sakta, sakta sig på.






DET NÄRMAR SIG, DAG FÖR DAG.


Onsdag och redan den andra december. Tiden rusar som vanligt iväg och jag förstår inte riktigt hur jag ska hinna med, trots att jag började tänka på jul i augusti! Men det ger sig väl, en ska inte stressa, så är det bara. Jag gör vad jag hinner helt enkelt.


Häriomdagen gjorde jag ju i alla fall lite julgodis så det ska ni såklart få recepten på och förhoppningsvis lite härliga bilder. Om jag inte hinner äta upp godiset innan, det är faktiskt sjukt gott. Ibland undrar jag varför man köper godis när en kan göra så sjukt goda saker själv, med bra råvaror där en vet exakt vad som är i.


Dessutom fick jag en leverans glögg att testa så jag ska se om jag kan då gjort det ikväll och ge er lite tips om vilka som är godast osv. Jag har dessutom en massa julpyssel jag borde göra men livet kommer mellan, ni vet, jobb, träffa vänner, julfester med jobb. Ja jag klagar inte, inte alls, det gäller bara att tänka på att en faktiskt inte kan hinna med allt och det är ok det också.

Men idag kanske det blir lite godisrecept om det vill sig väl, den som väntar på något gott (i dubbel bemärkelse...)


Hej på en sväng!





1 kommentar:

  1. Ser fram emot julgodisrecepten, tänker göra lite olika sorter i helgen så alla tips mottages hjärtligt :)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!