18 december 2015

När en får en kulig överraskning






VACKRA JULGRANSKULOR



För några veckor sen arrangerade jag en tävling ihop med 5 årstider, ett företag som specialicerar sig på att sälja vackra julgranskulor, julkalendrar och lite annat vackert. Fem av er hade chansen att vinna var sitt par julgranskulor och ni var många som var med och tävlade och fem lyckliga vinnare.


Det var en väldigt trevlig tävling att ha men jag förväntade mig inget i gengäld. För mig är det ju bara kul at få lov att lotta/tävla ut saker åt er.








Men idag fick jag fick ett väldigt fint tack för samarbetet, två vackra vita julgranskulor med spelande änglar, precis min stil och de julgranskulorna som jag själva gillade allra mest.


Så jag hämtade ut dessa nu ikväll och så snart jag kom hem packade jag upp dem (fint packade också, underbart) och hängde dem i granen. Så nu kan jag alltid tänka tillbaka på när jag fick just de här kulorna och känna tacksamhet för att 5 årstiderna även tänkte på mig i tävlingen. Supergulligt.






För mig ska detta få representera min mamma och min moster, som två änglar som vakar över mig vid varje jul. :-) Det kommer vara en kär tradition att plocka fram dessa fina kulor och varsamt placera dem i en gran eller på något annat framträdande ställe.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!