2 december 2014

Klart som katten att han ska ha en adventskalender!











ADVENTSKALENDER FÖR KATTEN.



Vi har ju en hel del adventskalendrar i huset i år, barnen har var sin chokladkalender och var sin paketkalender. jag och Johan har två chokladkalendrar och en lakritskalender ihop. & då är det ju inte mer än rätt att även kissen ska ha en egen adventskalender.



Jag hittade den här i år. En adventskalender för katter från Trixie. & första luckan var smaskens. Lilleman är inte så jätteförtjust i kattgodis men det här gillade han, till min stora lycka. Jag tror jag betalade 99 kr för kalendern när jag köpte den på Vellingeblomman men jag är inte säker. Iaf är den billigare om ni går till länken här ovan, då kostar den bara 79.



Så ett tips för er som har katter och som vill skämma bort dem lite extra så här i jul. En alldeles egen julkalender!




Mjau!




5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Den på kalendern eller min? ;-) Gissar på kattungen på kalendern istället för min gamla gubbkatt :-D

      Radera
  2. Vilken rolig kalender! Visste inte att det fanns att köpa adventskalendrar för katter, men klart djuren också ska få ha lite julmysigt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, det brukar finnas lite olika, ett år köpte jag en Sheba som var väldigt uppskattad. Den har finns även för hundar och gnagare tror jag. Jättekul (främst för matte kanske)

      Radera
  3. Du är så tokigt underbar så jag vet inte vad. Kattkalender. Why not liksom.

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!