10 december 2014

Jag har ju glömt att berätta...







MITT KNASIGASTE/ROLIGASTE JULMINNE



Förra veckan läste jag på en annan blogg om en tävling som Expedia höll i, tävlingen går ut på att beskriva sitt roligaste, konstigaste eller kanske knasigaste julminne. Varje vardag från den 1-12 december väljer sen Expedia välja ut ett bidrag som de visar på sin webbsida och sen väljer en jury ut det roligaste bidraget och det vinner ett presentkort på hotellnätter.



Jag skickade in ett bidrag på kul och kom oväntat med! Så nu hoppas jag på tur när det är dags för juryn att välja. Är ni intresserade av att läsa mitt bidrag och de andras så surfa till Expedia och läs vad folk har gjort/råkat ut för, det är rätt festligt och ofta rätt dråpligt.



& ni! Glöm inte hålla en tumme eller två för mig :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!