3 december 2014

Jul med Ernst








SIST PÅ BOLLEN.



Ernst. Hur länge har han egentligen varit på tv? Det måste vara minst tio år va? Jag har inte riktigt fastnat för honom eller hans stil. Men så i somras såg jag ett program där han gjorde så himla mysigt. Inte alls min stil men stilen passade det gamla huset så himla bra. Sen köpte jag ju en Ernst-ljusstake att ha som adventsljusstake. & nu, nu vet jag ju att det kommer en "Jul med Ernst" med start på torsdag. Vad jag inte visste var att det är sjunde säsongen och att de tidigare säsongerna går på tv nu. Så är du ett Ernst-fan så är det här dagens tips



17.55 varje vardag går de tidigare säsongerna av Jul med Ernst på TV4. Dag efter dag med massor av Ernst, massor av härlig citat (idag var det  En glögg som är så god som att kyssa en ängel) och massor av jul! Jul på tv varje dag alltså, det är ju så att man blir lite glad i ögat.



Japp, nu vet jag vad jag ska göra 17.55 varje vardag. Jag ska hänga med Ernst. Hurra!




1 kommentar:

  1. Jag tycker att det är jätteroligt att han ofta använder sig av naturen när han inreder och pysslar :) Det är nästan som en frisk fläkt i dagens köphetsiga samhälle.

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!