7 december 2014

Får det lov att vara ett ekologiskt julte?









T-TOWN



Är du sugen på ett juligt, gott och ekologiskt te utan tillsatser så ska du kolla in T-TOWNS te Merry Christmas. Supergott och juligt, passar utmärkt till den där goda kvällsmackan med griljerad skinka och senap på. Eller som frukoste nu i jultid, för att riktigt få in stämningen. Jag dricker den helt på kvällarna, på morgonen vill jag än så länge ha kaffe men lite närmare jul så kan jag faktiskt tänka mig att dricka julte även på morgonen.



T-Town är för mig ett nytt märke men det här kommer jag definitivt dricka igen. Känns både nyttigt och bra. Så, dagens tips. Merry Christmas från T-TOWN.



T-TOWNS teer kan man bal köpa på Åhléns och Magnolia design och inredning

Samtliga T Towns teer är gjorda på naturliga och ekologiska ingredienser och råvaror.
De halvoxiderade oolong-teerna har fått spela en stor roll i T Towns sortiment. Oolong ses som ett av de mest komplexa teerna som finns. T Town Indian Gem från Aya-plantaget i Darjeeling är ett lysande exempel på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!