6 december 2014

Exempel på de allra vackraste av paket.





















VACKRA JULKLAPPAR



jag älskar att slå in julklappar och försöker nästan alltid göra vackra paket. Dock har jag nog sällan fått ihop så vackra paket som de här ovan. Älskar många av idéerna och en hel del ska jag nog använda mig av i år. T.ex idén här med ett vackert vykort på paketet, superfint tycker jag. man kan t.ex använda vackra gröna grenar, små julkulor, bjällror, pepparkakor och massor mer därtill för att få till de allra vackraste av paket. Härligt va?



Hoppas ni gillar bilderna, jag har hittat all inspiration på Pinterest och vill ni titta mer på bilderna så går ni till Helenes underbara jul på Pinterest och kollar in dessa och många andra bilder som kan ge upphov till goda idéer.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!