1 december 2016

DAGENS: PIMPAT SOVRUM





VÄLKOMMEN DECEMBER



Nu är även sovrummet delvis julpyntar även om det saknas en del saker. Jag förstår verkligen inte hur folk får ihop med som pyntar sig tokiga, jag hinner ju knappt få fram en julslinga innan svetten lackar och tungan måste hållas rätt i mun. Men men, ingen brådska. Det är iaf underbart att få vakna och gå och lägga sig till detta. Framförallt fårskinnet, det ärmar mig så grymt bra när jag fryser (jag fryser alltid) så det kommer för alltid vara ett av mina bästa köp. & så många kuddar som man kan snurra runt bland på nätterna. Vi har också bara ett helt stort täcke vilket gör att värmen stannar kvar under täcket så Johans enorma värme värmer min lilla stackars frusna kropp hela nätterna. Perfekt.


& nu är det alltså första december och jag ska öppna ungefär en miljard julkalendrar, baka, gå till tandläkaren, jobba, skriva rapporter och gå på julbord med jobbet. Jodå, det finns säkert tid till massor av annat juligt. NOT!


Ses senare




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!