18 december 2016

ÄNNU FLER SISTA-MINUTENJULKLAPPAR







1. Lightbox HÄR / 2. Mugg HÄR / 3. Reflextofs HÄR / 4. Doftspray HÄR / 5. Doftpinnar HÄR / 6. Armband HÄR / 7. Doftljus HÄR




HEJ FJÄRDE ADVENT OCH STRESSEN ATT HINNA FÅ TAG I ALLA JULKLAPPAR I TID.


Ja, mindre än en vecka kvar till jul och idag har jag letat som en galning efter en speciell sak men inte lyckas med vad jag förutsatt mig. Jag har hittat "saken" men det är leveranstid i mitten av januari och det är så dags då. Så nu tänkte jag vara på er att se till att klicka hem det ni vill ha i "god" tid innan det där för sent. Jag är grymt irriterad på den där leveranstiden och önskar att jag hade kommit på just den grejen för drygt tre veckor sen, då hade jag kanske haft den i tid. Nu får jag tänka om och det är som vanligt jobbigt.


Så jag stället mig och bakar lite julgodis och funderar på alternativ men under tiden kan ni ju kolla in Bluebox och se om ni hittar något ni saknar i julklappshögen.


Jag har dessutom idag brutit mitt minneskort i tre delar (har varit trasigt ett tag men idag gick den i tre delar när jag tappade minneskortet i golvet) så nu har jag försökt limma ihop den med superlim så att jag kan fånga lite julgodis på bild. Ni vet, finns det inte på bild har det inte hänt :-)


Önska mig lycka till.


Inlägget innehåller affiliatelänkar





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!