5 december 2016

JULPROFFS, JO EN TACKAR METRO WEEKEND






ATT FÖRSÖKA GE LITE TIPS OM JULEN I METRO


 God morgon från London. Sista dagen här och jag ber om ursäkt för uruselt bloggande. Tyvärr finns varken tid, ork eller wifi nog till att hålla en blogg ordentligt uppdaterad. Tur då att Metro Weekend Göteborg hjälper mig lite på traven. I Lördags ska denna ha publiceras i tidningen men jag kan inte hitta den på webben men har fått den kickad till mig. Men för er som bor i Göteborg så ska den tydligen ha funnits med i Metros lördagsbilaga.


Ni får såklart ta det med en nypa salt. Jag har aldrig själv utgett mig för att vara ett julproffs men kul att folk uppskattar det jag gör och min blogg. Artikeln kommer av en telefonintervju som var mycket trevlig och jag tycker artikeln stämmer överens med det jag sa, även om inte allt kom med vilket gör att det (för mig) känns lite lösryckt ibland. Men ta det som en kul grej :-)


Just nu är bilden rätt svårläst men kliva på den så kommer den komman upp i en större upplaga.


Nu ska jag packa ihop mina grejer här på hotellet, ställa väskorna i väskrummet och sen ska vi bege oss ut på en sista runda i London innan flyget går hem ikväll. Tyvärr har det inte blivit så mycket shopping, barnen har shoppat loss, vi har turistat och i går kväll stängde affärerna kl 18 vilket vi inte riktigt räknat med. Å andra sidan. Jag tror inte det finns så mycket mer plats i resväskorna så det kanske är lika bra :-)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!