18 december 2016

OM DU BARA SKA GE EN JULKLAPP I ÅR









EN KLASSISK VACKER KLOCKA GÅR ALLTID HEM.



Det börja närma sig nu, sista dagen att klicka hem saker på nätet och jag tänkte ge er lite förslag under dagen på sådant ni fortfarande hinner få hem innan fredag nästa vecka. Först ut är min favoritjulklapp. Jag gillar att ge klockor till min man, det är snyggt, klassiskt och ger det där lilla extra som andra smycket gör för kvinnor. Dock är en smäcker klocka på en kvinna en riktig höjdare det också. Det blir liksom inte fel.


& jag gillar verkligen Hexter & Baines. Jag tycker deras klockor är precis så stilrena som jag vill att en klocka ska vara. & det går att byta band om man inte vill ha ett läderband, även om jag personligen tycker att läderarmband är snyggast.


Med koden helenesunderbarajul får ni dessutom 200 kr rabatt så vad väntar ni på? En vacker klocka som ger det där lila extra till en snygg outfit, oavsett om det är kostym, festklänning, uppkavlade chinos och en snygg t-shirt i sommar eller vad det nu kan vara.


Så surfa in på Heixter & Baines redan idag och klicka hem en klocka så är julens snyggaste julklapp bärgad.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!