13 december 2016

JULKLAPPSTIPS TILL DEN INREDNINGSINTRESSERADE






NÄR MAN VILL HA NÄSTAN ALLT!


Just när det kommer till inredning så finns det ju hur mycket som helst att önska sig, jag har redan några av dessa saker jag visar här men de flesta är sånt jag tror är bra juklappar samt sånt som jag själv tycker är snyggt. Ska vi titta på vad jag valt ut? Allt kommer från Rum21 för som sagt, det är rätt skönt när man inte behöver springa runt till flera olika utlämningsställen och hämta paket var och varannan dag.

1. Söt vägglampa för barn från Ferm. Himla söt i vilket barnrum som helst.

2. Vattenkanna från KLONG. Gillar när saker man egentligen har bara för att man måste är snygga. Denna kan ju tom stå framme.  Me likie.

3. Finns inget bättre än att laga en riktigt härlig söndagsstek eller gryta i en Le creuset  Vi har en men jag vill ha en som är större så att man kan göra riktiga storkok.

4. Riktigt snyggt bäddset från Tell me more. Älskar färgen.

5. Finaste lampan, fick min för några år sen i födelsedagspresent. EOS Vita.

6. Iittalaglasen är mina favoritglas och vi har de flesta utom ölglasen. En klassiker. Iittala essence heter de och är ljuvliga at dricka ur och mycket smäckra.

7. Vacker poster som jag gärna skulle ha hemma. Ballerinapostern från Selected by Walnutstreet är en favorit.









8. Monter från House doctor att placera vackra ting, ljusslingor, minnen eller vad det nu kan vara.

9. Korgen från Ferm living är en av mina önskesaker. Med lock på blir det både en korg och ett bord. Här skulle jag placera filtar och kuddar som annars ligger lite varstans.

10. Abe från Kay Bojesen är en fantastisk julklapp till den designintresserad som ännu inte har den.

11. Dags att byta ut Pappelinamattan? Jag är ju helt inne på den blå linjen nu så jag gillar denna från Pappelina. 

12. Snyggaste ljusstaken. Fick den i födelsedagspresent av min svärmor, svåger och svägerska. Älskar den. Gloria från KLONG.

13. Sist men inte minst, snygga retrokuddar. Det finns en förlaga men Hays är nog mer kända. Fina, rejäla och ger det där lilla extra till soffan. Hay Dot heter kudde.


Ja, det var mina tips till den designintresserad. & det är inga svindyra saker för det är det nog inte så många som har möjlighet att ge i julklapp. De flesta av dem kostar under 1000 kronor så ska man bara köpa en julklapp så kanske detta kan vara värt det. Resten av Rum21s sortiment hittar  ni här: Rum21





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!