19 december 2016

LYXIGA JULKLAPPAR FÖR KROPP OCH SJÄL





1. Ögonskuggspalett från NYX HÄR / 2. Läppglans från Juicy Couture HÄR / 3. Styler från ghd HÄR / 4. Sminkborstar från Sigma HÄR / 5. Lösögonfransar från Ardell HÄR / 6. Lip Cream från NYX HÄR / 7. Mascara från Clarins HÄR / 8. Hårborste från Mason Pearson HÄR / 9. Ögonbrynspenna från Anastasia Beverly Hills HÄR
Inlägget innehåller affiliatelänkar



VACKERT UNDER JULGRANEN.


Lite fler sista-minuten-tips så här på kvällningen när ni kommit hem från jobbet och kan sjunka ner i soffan med datorn och beställa hem det sista att placera under granen. Det här kollaget kommer från Lyko och det går att beställa fram till 10.00 i morgon med vanlig post, till onsdag kl 10:00 med Posten 24 (inom 24 timmar-leverans) och även ännu lite senare om du bor i Stockholm. I det här kollaget är det mest tjejgrejer men min brukar handla produkter från American Crew och diverse saltvattenspray. Dessutom håller de sig med bästa hådvårdsprodukterna inom värmeverktyg ghd. Jag skulle inte tacka nej till ghd's Copper gold deluxe kit. Bara så ni vet :-)


Så in och kika på Lykos sida. Kanske hittar du den perfekta sista julklappen som du ännu inte riktigt kommit på vad det skulle kunna vara. Jag tror faktiskt jag ska ta och beställa something-something jag med :-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!