2 december 2016

ATT TIPSA OM DE VACKRASTE SNÖGLOBERNA








Jag visade ju upp min vackra snöglob och ni var en del som var intresserade men meddelade att de var slut. Nu har Bettina på Jagorstrand Design tagit in fyra New York-glober och två trädglober. De är supervackra, stora och massiva. Det är mysigt att gå och vända den upp och ner och se hur snön yr ner över New York. Det finns såklart fler sorter och de kommer från ett företag som heter Cool Snow Globes. Detta är en sån sak jag kan tänka mig samla på så dessa kommer jag hålla utkik efter nästa år också. Det känns att det är riktigt bra kvalité och sånt gillar jag.


Så är ni intresserade så surfa in på Jagorstrand Design så kan ni hitta dessa där. Men det finns bara ett fåtal av varje så passa på om ni är intresserade.


Bilderna lånad av Jagorstrand Design.



1 kommentar:

  1. Åh, tack för tipset! Jag har varit på jakt efter en riktigt gedigen och rejäl snöglob ett tag nu. Nu hoppas jag bara att de inte hunnit ta slut ;)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!