20 december 2016

JULEN STÅR FÖR DÖRREN






FYRA DAGAR KVAR


Så börjar det närma sig, det vi alla gått och väntat på så länge nu, iaf vi julbloggare, JULAFTON, julafton är ju liksom målet efter en lång höst med julförberedelser. Förhoppningsvis är de flesta julklappar införskaffade, man har bestämt vad som ska finnas på julbordet, vem man ska fira med eller vad man nu ska hitta på. Vissa reser utomlands, vissa firar ensamma och vissa firar inte alls.

Jag har iaf två dagar kvar att jobba och sen tar jag några dagars julledighet där det ska firas i dagarna fem. Nä, skämtar bara, men en i en dag ska det firas och resten får bli som de blir. Jag hoppas på lite lugn och ro (kanske för mycket att hoppas på i ett hus med fem barn) och trevligt sällskap.


Men två dagar kvar alltså. Sen är det jul, i alla fall för mig.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!