27 augusti 2015

TBT Christmas 2014









NOSTALGI



Åhh va jag längtar efter att få börja fotografera julen. Längtar efter den första Blossaglöggen, chokladen, saffransgifflarna, årsmusten, IKEA-nyheterna, mina DYI-experiment och stämningen (förlåt, jag tjatar mycket om stämningen men det är ju 90% av julen). Så jag tittar på gamla bilder och hoppas att tiden nu till det är dags att börja går snabbt, så snabbt. Plus att jag saknar min kamera nu så att jag blir tokig.



& jag räknar med att det max är sex veckor kvar tills det går att få tag i julpyssel hos tex Panduro Hobby och liknande. Jag ska hänga på låset. I år ska jag verkligen pyssla och ta hjälp av barnen så att de får lite traditionsenligt pyssel att tänka tillbaka till. Men fram tills dess nöjer jag mig med mina tillbakablickar, mina tips och nyheter. Hoppas ni gillar det ändå.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!