12 augusti 2015

Förändringar







NY HEADER



Nytt bloggår och dags för lite ommöblering och ny stil i bloggen. Dags att byta ut fjolårets header mot en ny, kanske blir det även andra förändringar men de får komma pö om pö, vi börjar med en ny header tycker jag. Jag tror att det blir denna ovan, jag får känna mig för, om det passar, känns hemtamt och inbjudande eller om det behövs något annat.  Den vita bakgrunden och den grå texten får nog vara kvar, jag tycker att det är enklast rent läsmässigt att ha mörkt mot vitt.



Men kanske kommer det upp mer bilder, det blir kanske lite omstrukturering, annan font eller vad det nu kan vara. Det är ju definitivt enklare att möblera om på bloggen än hemma :-) Även om valmöjligheterna med bloggen nästan är omöjligt många.



Innehållet kommer dock följa sin trogna vana, så även om ni kanske inte känner igen utseendet så kommer innehållet att vara det samma.





4 kommentarer:

  1. Svar
    1. :-) Ja, det blir ju roligt för alla om det händer någonting i alla fall. :-)

      Radera
  2. Vilken fin header , gillar den starkt. Vart har du hittat bilderna till den? Eller har du knäppt dom själv kanske? :)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!