14 augusti 2015

Mer julnytt







FERM LIVING - JULEN 2015


Som vanligt är Ferm Living tidigt ute med sin julkollektion, det är vi sannerligen tacksamma för. Jag tycker att en känner igen sig ganska mycket från tidigare år och det är positivt, de går sin egen väg. Fokus ligger på mässing, vitt och svart med små inslag av vinrött, grått, blått.




..






Den här fina, gulliga paketkalendern skulle jag gärna vilja ha i ett barnrum eller så. Dock är det lite svårt med fickor, alla paket måste vara så små, för att passa. Men vem vet, ni kanske är mer påhittiga än vad jag är när det handlar om paket till paketkalendrar. Jag brukar alltid köpa för stora paket och då funkar inte dessa vackra bonader för mig. Tyvärr :-( Fast skulle jag köpa någon i år hade det (hitintills) blivit den här.










Det verkar som om Ferm Living satsar mycket på julgransmattor, det kommer flera snygga i år och jag kan def tänka mig at byta ut min gamla mot en av dessa lite upphottade versionerna.



Dessutom kommer mycket i mässing som sagt men även grön marmor som är mycket populärt efter den vita marmorn som har varit så poppis.



Alla bilder publicerade med godkännande av Ferm Living.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!