28 augusti 2015

Bästa tipset i år - Enjoy Candles!



Ljus från Rusta

Ljus från Rusta

Ljus från Rusta





MITT TIDIGASTE TIPS - ENJOY CANDLES!



Förra året tipsade jag om en billig variant av låtsasljus. I längden tyckte jag dock inte att de var så bra, jag behövde byta batterier ofta och det var oerhört frustrerande att hela tiden sätta in många små batterier. Tror att det i längden blir dyrare.



Så i våras fick jag för mig att satsa på några kvalitetsljus, dyra som attans men oj va nöjd jag är. Men nån rabattkod här och där så jämnar det nog ut sig. Nu har jag tyvärr inga egna bilder på Enjoy Candles (har ingen bra kamera just nu, lång historia) utan enbart på mina Rusta-ljus från föregående år. Dock slänger jag inte Rusta-ljusen utan kommer placera dem i barnens rum och låta dem vara tända kortare tid. Barnen är så sällan längre tider i sina rum att sex timmars bränntid är rätt bortkastad tid, tre skulle kanske vara mer vettigt. Så kan alla i hushållet njuta av de bättre ljusen i de allmänna utrymmena.



Men det här är bra ljus, trovärdiga, hållbara, supersäkra (bra till jul) och håller länge. Så dagens tips, både som julklapp till en själv och till någon en bryr sig om. Bra julklapp säger jag! Dessutom funkar de året runt. På sommaren har jag använt dem ute och de är grymma!




Enjoy Candles.




Enjoy Candles finns bland annat hos Inreda.com men håll utkik hos olika bloggare för rabattkoder och utnyttja tillfället! Det är alltid trevligt att spara lite pengar när man shoppar.





1 kommentar:

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!