18 augusti 2015

Smått & gott







Skultuna börjar så smått visa årets julkollektion men jag anar att den kommer utökas under hösten. Hur som helst så är det fina saker i sann Skultunaanda.







Den här är jag extra intresserad av. Jag hör barfotafötter mot ett kallt trägolv, ett frasigt vitt ankellångt nattlinne, vitkalkade stenväggar, tystnad, mörker och Fanny & Alexander.



Så en sådan här får det nog bli till hushållet i år. Tänker mig skrida ner i den tidiga morgontimmen med ett endaste tänt ljus som sällskap. Gå runt, känna in stämningen, tystnaden och förväntningarna som infinner sig kring jul.








De här är också väldigt fina, tänk att kunna ge ett hjärta av guld till någon du håller av eller vill visa uppskattning till. & den klassiska adventsljusstaken is a keeper. En sån här gör en inte av med i första taget utan kan ärvas nedåt i generationer. Det är ju så med kvalité.


Ser fram mot att se vad Skultuna kommer presentera i sin julkollektion under resten av hösten. Spännande!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!