26 augusti 2015

Håll utkik efter XMAS







KUL FRÅN ÅHLÉNS.




Åhlens har haft pressvisning men än så länge finns det bara en officiell reklambild. Dock har flera produkter visats upp och Åhléns följer förra årets trend med metallic. Dock finner jag att de har mindre "naturmaterial" i år, än så länge, vilket är lite förvånande eftersom natur troligen (efter vad jag sett hitintills och snappat upp) är en av årets stora trender.



Oavsett vilket så kommer det fler bilder så snart Åhléns släpper dem själva men redan nu vill jag tipsa om denna schyssta XMAS-belysning. Kommer till affärerna runt vecka 43 men endast till Cityvaruhusen i Malmö, Göteborg, Uppsala och Stockholm samt till Mall of Scandinavia i Solna. Om den kommer finnas som beställningsvara vet jag inte men maila Åhléns och kolla om ni är sugna, det skadar ju iaf inte.



Den här skulle jag kunna tänka mig, dock vet jag inte storleken på den men den kommer kosta 399 svenska riksdaler för den som är intresserad. Cool säger jag plus bra pris. Helt klart roligt för både barn och vuxen.




1 kommentar:

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!