27 augusti 2015

En dansk härlig julkalenderexpert









JULEKALENDEREXPERTEN



Måste tipsa om min danska kollega Daniel a.k.a Julekalenderexperten. Hos honom hittar ni mycket, mycket mer tips och inlägg än hos mig, även om de är på danska är det roligt (dvs även för er som inte förestår danska klockrent, för mig är det en ynnest att ha stiftat hans bekantskap!) spännande och inspirerande. & han håller på året runt. Jag gillar honom skarpt och det hoppas jag att ni också gör. Han finns på Facebook, insta och bloggen såklart! Dagens tips!



& vet ni va!? I år ska han gifta sig och ha ett julbröllop, HUR fantastiskt. Jag är nästan rudolfsnäseröd av avis. :-)







Säg hej till Daniel!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!