31 augusti 2015

Glöggen heter BLOSSA - men hur smakar den?







BLOSSA ÅRGÅNGSGLÖGG



Årets stora hemlighetsmakeri är på gång. Blossa släpper de första bilderna på årets glögg men de avslöjar naturligtvis ingenting. Allt eftersom, med start nästa vecka, kommer det komma fler deltrådar, bilder och information. Jag undrar vad det blir i år. Jag var rätt skeptisk till förra årets smak men var positivt överraskad när jag väl fick testa lavendelversionen. Jag gillade den väldigt mycket och har två flaskor sparade i skåpet.




I år hoppas jag på en vit glögg (föredrar vit) med en överraskande smak, kanske lakrits, hallon, kanel eller saffran. Ja den som lever får se och givetvis kommer jag följa upp vad som händer i Blossavärlden. Så häng med så får ni de senaste scoopet kring Blossas glöd här hos mig.



3 kommentarer:

  1. Spännande!! Alltid kul att försöka lista ut var årsmaken blir, trots att jag aldrig dricker den. Blir även kul att se om det blir några nya alkoholfria alternativ även i år, mer min grej :)

    SvaraRadera
  2. hm vad svårt att kunna gissa på den där bilden :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, det är som vanlig, de ska vara så supersvåra. Men det är ju rätt kul :-)

      Radera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!