11 november 2013

Får man önska sig vad man vill?





Snart dags att skicka iväg önskelistan till Tomten. Jag gick all in när det gällde önskelistan i år. Dels för att jag tycker att det är svårt att önska sig småsaker, de kan jag ju köpa själv! & dels för att, tja, det heter ju önskelista. Sen är jag ju medveten om att jag ska vara tacksam om jag får en endaste av de lite dyrare sakerna på listan men önska går ju :-)

Sen slängde jag in böcker och Bodybutter för det är ett stående inslag på min önskelista. Man kan aldrig ha för mycket Bodybutter eller böcker.

Vad önskar ni er i år och hur resonerar ni kring era önskelistor.

Får man önska sig vad man vill?

1 kommentar:

  1. Heter det önskelista så måste man väl få önska på ;) En resa hade varit gött men får väl köpa min egen resa om jag ska någonstans och önska mig lite andra grejer. Jag gillar att få presentkort ...

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!