16 november 2013

Dagens tips - ljusstake med behållare





SQUARE

Den här ljusstaken från House Doctor älskar jag. Det funkar året runt men på jul blir den extra fin med gransris, röda äpple, kottar och en ljusslinga. Dessutom kan man fylla den med vad man vill, även årets andra månader, även om jag tycker den passar bäst till höst och vinter.

Ljusstaken kommer som sagt från House Doctor och den kostar strax under fyra hundra kronor på de webbsidor jag sett den. Ni hittar den t.ex på rum21 eller kanske på butik Linnea.

Det är dessutom en väldigt trevlig present att ge bort om man ska på glöggparty, någon fyller år eller att varför inte ge bort i julklapp.

Dagens tips!




2 kommentarer:

  1. Jag har ju sett denna ljusstake både i vitt och koppar och inte tyckt om den så mycket. Men i svart och julsmyckad är den riktigt vacker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Smaken är ju som... ja du vet :-) Det är ju helt ok att ha olika smaker, annars hade det ju blivit dötrist på våra bloggar :-)

      Radera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!