19 november 2013

Årets julklapp avslöjad!

Bild lånad från trettio.se



RÅSAFTCENTRIFUGEN

Så var årets julklapp avslöjad och det blev råsaftcentrifugen. Det slås ett slag för hälsan och vårt intresse för naturlig mat. Häftigt. Sen vet jag inte om jag personligen skulle köpa en sådan här men med tanke på att priserna går från ganska billiga till vsindyra så har iaf de flesta råd att köpa en. & visst är det gott med nypressad juice, vilken tid på dygnet som helst faktiskt.

Vad tycker ni? Hiss eller diss?


4 kommentarer:

  1. Vi har en råsaftcentrifug som används till att göra äppelmust. Resten av året står den mestadels i ett skåp och samlar damm. Bra produkt men säkert inte årets julklapp. Årets julklapp ska vara en gåva till de som har det sämre (även om jag fick hjärnstopp och sa något helt annat till YAs reporter igår).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh vilken bra julklapp. jag som tjatar om Matkassen hela tiden tycker givetvis som du, årets julklapp ska vara en gåva till de som har det sämre.

      Vad sa du till YAs reporter?

      Kram

      Radera
    2. Jag sa smartphone, det stod helt stilla i skallen just då.

      Radera
  2. Rätt trist tycker jag, men alltid kul med otippade grejer ;)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!