27 november 2013

Julinspiration från Ilva




JULEN PÅ ILVA.

Åkte förbi Ilva för att spana in deras julkollektion och jag blev inte besviken. Inte för att jag köpte något för det passar inte in hos oss men jag gillar verkligen koppartrenden som kommit stort i år. Väldigt varmt och inbjudande.

Annars var det svart, trä, vitt, koppar då och lite rött som dominerade hos Ilva. Jag såg flera söta små julgranshängen som jag tror hade kunnat passa in hos dem med lite mer livfull gran, om man inte har en såmn strikt som jag brukar ha utan en som är mer "kul.

Det är också stor fokus på renar i alla affärer och så även här. Kul.

Är ni i närheten av ett ilva-varuhus så hade jag absolut svängt in om och kollat läget. Man vet aldrig vad man kan hitta som passar just en själv.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!