18 november 2013

Paket och en tävling på gång!




36 DAGAR KVAR!

Jag ber om ursäkt för mitt något sporadiska bloggande i helgen. Jag är lite upptagen med något som förhoppningsvis är över i morgon och då kan jag koncentrera mig mer på bloggen igen.

Men idag kom det minsann ett paket från H&M. Mina jultextilier hade anlänt och det är ju alltid så rysligt spännande att hämta och öppna paket. Ni får se innehållet en annan dag för idag måste jag verkligen sysselsätta mig med annat :-(

Men en god nyhet! Jag kommer få tillfället att hålla en tävling här på bloggen om någon dag eller så, så håll ögonen öppna för det här är mumsigt värre!

LOVAR!


Men nu...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!