24 oktober 2015

Att ta det lugnt en stund och att tipsa om att ställa om klockan inatt.








EN JULTIDNING OCH NÅGRA SAFFRANSSKROPOR - JA TACK.



Sitter och tittar genom en av alla jultidningar som nu kommit ut i handeln, just denna är 101 idéer Julpyssel special och den kan jag verkligen rekommendera, massor av härliga reportage och tips. Här kan man t.ex få tips om olika paketkalendrar, hur man gör sådana själv. Smarriga recept på kolor och klubbor, tips på hemmagjord bodylotion och ansiktskräm, perfekt att ge bort till en vän man tycker om.







Det finns massor av tips som sagt och även om jag inte gör en promille av alla tips som finns så är de ju väldigt mysiga att läsa och låta sig inspireras av. Den där hudkrämen tror jag dock att jag ska testa på att tillreda faktiskt.


& de små granarna här ovanför? Hur söta? Perfekt att pyssla med barnen tänker jag. Göra små landskap och pynta med egna grejer och blanda med köpta.







Ja, det är lite av vad jag gör en lördagseftermiddag strax innan det är dags att göra sig ordning för middag hos några goda vänner lite längre ner på gatan. & ni glömmer väl inte av att ställa om klockan inatt? Idag flyttar vi tillbaka klockan en timme och får en extra timmes sömn, DET ser jag mycket fram mot.



Hörs i morgon!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!