25 oktober 2015

Att avslöja två vinnare.








RUBY & URBAN WOOD.


Då var det dags att avslöja vinnarna i Irislights-tävlingen. Det kom in många tävlingssvar, både här, på Instagram och på Facebook. KUL! & hade jag fått bestämma hade alla som deltog fått vinna en ljusslinga men så går det ju tyvärr inte till.


RUBY-VINNAREN HETER...

Victoria Burström!


Grattis Victoria, hoppas att du kommer glädjas länge åt Ruby och att den blir fin i din alldeles egna lägenhet!



URBAN WOOD-VINNAREN HETER...

Frida Elmgren!


Grattis Frida, hoppas att Urban Wood kommer glädja hela den nya familjen.



Tack till alla som deltog, inom kort kommer det en ny tävling, med andra priser men ack så härliga de också! Håll utkik. & är ni sugna på att beställa en Irishlights så kan ni surfa in på Irislights webbsida och köpa en slinga där.



2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt! Tack så mycket! Vill du att jag skickar ett mail med min adress? :)

    SvaraRadera
  2. Säger som Victoria; Vad kul! Tack så hemskt mycket för den fina vinsten :) Jag mailar dig också till ovan adress :D
    Hälsningar Frida Elmgren (fridaelmgren@yahoo.se)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!