17 oktober 2015

ÄNTLIGEN! TÄVLING!










ATT GE TILLBAKA.



Vet ni hur underbara ni är? Som läser inlägg, som gillar, som kommenterar och kommer med härliga uppmuntrande ord! Ni är helt enkelt bäst! Både på bloggen, Facebook och Instagram. & såklart vill jag ge tillbaka till er, ni som gör mig till det jag är. Tack!


Så nu är det dags för en finfin tävling för alla er underbara följare. Jag har i samarbete med Irislights fått lov att lotta ut två underbara ljusslingor. En Ruby, som är väldigt höstig, inredningsriktig och som passar den klassiska julen. & en mer modern, Urban wood, fräck och uppnosig ljusslinga som passar den moderna åretrunt-människan.



Så. Så här ligger det till. Ni har nu chansen att vinna en Ruby eller en Urban Wood. Vad behöver ni göra. Ja följande enkla saker:


1. Gilla Helenes jul på Instagram eller Facebook.
2. Berätta vilken ljusslinga ni vill ha och en motivering.
3. Hoppas på fru fortuna!


Tävlingen pågår en vecka, den 17 oktober till den 24 oktober , både här, på Facebook och Instagram. Så skicka in ett bidrag vetja! Den 25 oktober avslöjas vinnarna! Lycka till!




I samarbete med Homestructure




17 kommentarer:

  1. Jag älskar dessa ljusslingor! Har två stycken här hemma.

    Önskar mig en Ruby, den förmedlar känslan av en gammaldags jul. Dovare färger släpper in naturen i rummet och skapar ett välkomnande ljus. Nu är längtan efter jul ännu större.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar Helenes jul både på instagram och Facebook :) Nu när man ska ha första riktiga julen i det nya huset så behövs det ljus och värme. En Ruby skulle passa perfekt hängandes över fönsterkarmen i vardagsrummet, så jag önskar mig det.

    Tack för all inspiration och mysig julkänsla man får av dina konton! :)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar din sida på instagram! (heter @victoriaburstrom där) :) Jag skulle väldigt gärna vilja ha en Ruby. Jag är sjutton år och flyttade in i min egna lägenhet ifjol i samband med min gymnasiestart. Vad jag vill säga med detta är att jag ännu inte införskaffat överdrivet mycket inredning och speciellt julpynt, utan har mest ärvda och gamla saker. Så det skulle vara superkul att få en sådan ljusslinga att piffa upp min lilla lägenhet med :)

    SvaraRadera
  4. Vad härligt med en jultävling igen :) Jag gillar "Helenes jul" på Facebook och är gärna med och tävlar om en Ruby som skulle passa fint hemma hos mig.
    Ha en riktigt trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Åh, en Ruby hade passat perfekt i vårt vardagsrum! Följer på insta (mossigvetekrans) och hoppas innerligt att den snyggingen får flytta hem till oss!

    SvaraRadera
  6. Jag är med och tävlar via instagram (andersson3392). Om jag skulle ha den äran att vinna så skulle jag vilja vinna RUBY. Jag skulle välja att ge vinsten till en av mina närmsta vänner (även om jag egentligen skulle vilja behålla den själv), som ställt upp, funnits där och hjälpt mig så mycket under de senaste åren. Så nu håller jag tummarna och hoppas på tur!:)

    SvaraRadera
  7. Gillar på Instagram och Facebook. Jag vill ha Graphic Grey, den skulle vara jättefin i min mörka, fönsterlösa hall som fungerar som en genomfart till samtliga rum i lägenheten men som alltid är ganska mörk när inte taklampan är tänd. En mysig slinga skulle vara perfekt där :)

    SvaraRadera
  8. Gillar, såklart!, på Instagram som findus69. En Ruby slinga hade passat så vackert och blivit en klapp på axeln till mig själv efter lång sjukdomstid. Visst får man tänka på sig själv ibland? Kram, njuter av din blogg!

    SvaraRadera
  9. Jag följer på Instagram som @tassen. Urban wood önskar jag mig. Jeg hade en i matsalen, med den la av,nu är det så tomt utan!
    Vh.Anne-Mari

    SvaraRadera
  10. Åå skulle passa kanon till kommande barnrum som ska inredas i villan vi ska köpa. En Urban wood vill nog sonen ha =) Följer på fb. Ida

    SvaraRadera
  11. Hejsan !
    Ruby skulle verkligen vara härlig denna säsong med sina färger <3
    Gillar och delar på FB, håller såklart tummarna :)
    Ha en fortsatt fin vecka, kram kram,
    Stina
    sstimic@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag skulle så gärna vilja vinna en Ruby, den är så vacker och den skulle passa så otroligt bra på min lilla balkong där jag försöker skapa myskänsla - fattas liksom bara en härlig ljusslinga :D

    Har gillat och delat på Facebook (Emma Nylander)

    SvaraRadera
  13. Julen är ju inte min starka sida... Men resten av familjen börjar tänka jul någon gång i februari, så det är bara att gilla läget. Och vad gör jag inte för att glädja de jag älskar ;)
    Så, mitt bidrag till tävlingen är att jag hoppas på en Ruby-slinga för att det skulle skapa tre underbara leenden i mitt hem. Och det är värt enormt mycket.
    /F

    SvaraRadera
  14. Dom säger att man ska vänta, men redan nu vill jag ha jul...
    Att vinna en Ruby för att få julmysbelysning vore så fantastiskt kul!
    Stilrena färger och grym kvalitet,
    både hos mig och barnen skulle designen bli en succé :)

    Tack för en inspirerande blogg!
    Gillar på instagram (zarabirath)

    SvaraRadera
  15. Jag följer på insta (@santababyblogg)!

    Jag skulle vilja vinna en ruby. Den skulle passa så himla bra här hemma! & nu när det börjar bli mörkt är en ljusslinga alltid uppskattad. Perfekta färger i röd, grå och vit - jag tror att även den längtar hit. :)

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Är gärna med.
    Önskar mig Ruby. För nu när mörket har börjat krypa sig in så önskar jag mig något som ger ett fint sken, och dessutom ge en mysig känsla och harmoni. Att sitta i soffan med en filt och se skenet från denna ljuvliga ljusslinga skulle göra kvällen så mer än komplett.

    Gillar Helenes jul på FB
    och på Instagram med namn
    julianna71

    Mvh Julianna Fredriksson
    julianna@bredband2.com

    SvaraRadera
  17. Hejsan!
    Jag har precis flyttat in i en ny lägenhet tillsammans med min dotter och min nyblivna sambo och vi ser otroligt mycket fram emot att pynta denna lägenhet så jag fastnade totalt för Urban Wood :D Jag gillar denna för att den kan man även ha året om, den är helt enkelt underbar! Jag håller tummarna på att turen kommer min väg och jag har även gillat på Facebook i namnet Frida Elmgren.
    Jag önskar dig en fortsatt härlig vecka! Hälsningar Frida (fridaelmgren@yahoo.se)

    SvaraRadera

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!