13 oktober 2016

NÄR TE BLIR EN BRILJANT IDE!







AFTERNOON TEA PERHAPS?


Häromdagen kom det en avi att mitt paket från Teadventskalendern var på väg och vid fyra på eftermiddagen ringde UPS på dörren och vips så stod jag med en underbar kalender i handen. Men jag får ju inte smaka än! Men jag ser verkligen fram mot det. Jag köpte en förra året också men gav då bort den till svärfar och hans sambo. Men nu, nu är det min tur. Jag ska bara LCHF-scones och dricka te så att det står härliga till. <3









Har ni inte redan beställt den så är det hög tid och det gör ni här, på Nabos sida. Jag å andra sidan ska kryp ner i ett hett bad och sen sova som en bebis för jag är så trött så att ögonen går i kors. Så detta inlägg får komma upp i morgon för jag okar inte mycket till just nu.


Natti Natti






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!