26 oktober 2016

JULIGT RÖTT MEN ACK SÅ TRÖTT







TRÖTT SOM TOMTEN EFTER JULAFTON.


Herregud va trött jag är. Efter en lååång dag med ett låååångt möte om massor av saker jag knappt förstår sju halv sju av så är jag rätt mör i skallen. Efter det var det bara att kasta sig i bilen, köra hem, hämta kameran och bege sig till Malmö och bloggmingel på Make Up Store. Supertrevligt och det kommer ett längre repotage speciellt om julnyheter som kommer komma inom kort. Det var ju liksom mitt Dessutom fick jag köpt mig en slags primer och ett silvrigt glittterpulver som jag tänkte skulle göra många av de förhoppningsvis kommande jul och nyårsfesterna extra glamorösa. Jag frågade givetvis om tips till just jul- och nyårssminkningen och jag ska berätta mer om det men eftersom jag i princip strax somnar vid datorn får jag ta det i morgon.  Ibland blir en lite trött av att ha dubbla "jobb". Oavsett hur kul det är. Så god natt och så ses vi med mer juliga nyheter i morgon, och då inte bara från Make up Store. Jag ska försöka hinna tipsa om FUCS - Fucking Ugly Christmas Sweathers från en lite större klädkedja.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!