28 november 2015

Badar lite med Tomten







GOD MORGON


Lördag idag och jag antar att ni fejar, adventspyntar, bakar och lyssnar på julmusik för hela slanten. Låter som en härlig lördagsplan om ni skulle fråga mig. Jag gör ju inte något av det där men jag är glad ändå. Mycket på grund av att jag hittade så mycket härliga badbomber på Lush igår som det bara inte gick att motstå. Speciellt inte när en har begåvats med ett badkar på rummet. Jag älskar badkar <3



De kostar ju inte gratis direkt så jag nöjde mig med tre st, en för varje möjlig baddag. Men det fanns massor av härligt att kasta i badkaret.Vi kikar lite tycker jag.







Dashing Santa


Badbomb med mandrarinolja och snöflingeskimmer. Låter som himmelriket att bada i. Bra pris och jag kan tänka mig att barn skulle tycka att den här är rolig att bada med.







Snow Angel


Vem vill inte bada med en snöängel? Den här vackra och härliga innehåller kakaosmör och gör huden mjuk och absolut underbar. Den här kan en ju köpa några st av och lägga i en vacker burk i badrummet, som ett smycke i sig.






Father Christmas


Den här bomben innehåller en överraskning - i form av färg. Den blir tydligen grön, typiskt Tomtefar att överraska sådär. Luktar dessutom sockervadd. Alla barns kommande favorit? Bada i grön sockervadd, måste ju vara himmelriket :-)






Peeping Santa


Känner ni igen formatet? Jag gjorde ju små jordgubbstomtar (dessert) för nån månad sen och de ser ju nästan på pricken ut så här. Klart jag var tvungen att köpa en peeping Santa. Sheasmör och jordgubb färgar hela badkaret rött och dessutom blir det en massa bubblor. Så bubbelbad och jordgubbar i et. Vinnande koncept.








Peeping Santa blev gårdagens badkompis och bara faktumet att man får slänga i den i badkaret gör i alla fall mig på gott humör. Visst är han söt? Här vet han inte riktigt vad som väntar honom, kanske därför hans er lite fundersam ut. Det skulle jag också göra om jag snart skulle hamna i ett hett bad.







Japp, här är han i, redo att mjuka upp min kropp och göra mig lite lyckligare. Jag är inte så svårroad eller dyr i grip. ge mig ett badkar, varmvatten och en badbomb eller två och jag är en lycklig kvinna.


Gårdagens juligaste i alla fall.  Härligt att få bada lite med tomten, det är nog första gången.


Alla varor finns på Lush och Lush finns ju i Sverige också. Så om ni vill ge bort roliga, juliga och inte så dyra saker i år så rekommenderar jag dessa. Ja till de som har badkar då :-)


Nu ska vi göra London! God morgon på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!