27 augusti 2014

Årets julkalender




Bild lånad från DN där ni kan läsa mer om skådespelarna och äventyret.




PIRATSKATTENS HEMLIGHET



I mars-maj i år spelades årets julkalender in. I år handlar det om en skattjakt och vad kan vara mer spännande än det? Tre kusiner står i centrum för äventyret, som utspelar sig på Orkidéekusten (Inspelat i Grekland) där de får höra legenden om piraten Aquilas försvunna skatt. . De tre barnen ger sig givetvis på jakt efter skatten, samtidigt som skatten även söks av mörkare krafter.



Jag tror att denna julkalender kommer att vara både spännande och kul att följa, vem gillar inte skattjakter liksom? Förvisso verkar snön lysa med sin frånvaro, vilket jag personligen tycker är lite synd men som nog enbart är ett utslag av "det var bättre för"-tråkmentalitet. Jag tror mina bonusar kommer älska det här och det är huvudsaken.



Drygt tre månader till julkalenderstart alltså. det kommer gå snabbare än vi tror :-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

MERRY CHRISTMAS!

& ett stort tack för att du har lämnat en kommentar på min blogg.

Välkommen åter!